ایتا پیامک تماس

مجموعه ۷ قسمتی مستند نسل پاک با موضوع آداب نکاح و آداب انعقاد نطفه درباره مسائلی همچون بهترین زمان نزدیکی، اعمالی که از آن باید پرهیز کرد، جایگاه زن، مباحث عرفانی نکاح و… است که چندی پیش از شبکه دو سیما در برنامه عصر خانواده پخش شده.

جناب استاد صمدی آملی در این مستند به تبیین بسیاری از مسائل نکاح و آداب و شرایط تولید مثل می پردازند که تا بحال به این نحو مطرح نشده است.

مشاهده تمامی قسمتها با حجم کم و کیفیت متوسط برای دانلود و یا پخش آنلاین در ادامه مطلب

 

قسمت اول مستند نسل پاک

ازدواج برای انشاء صورت انسانی است نه برای اطفاء شهوت حیوانی
تمام کتابهای تدوینی برای انشاء صورت صحیح نفس ناطقه انسانی است. کانه هر کتابخانه‌ای یک تمثلی است از علمای طول تاریخ، ما باید حساب کنیم، ببنیم این عزیزان چرا این همه به زحمت افتاده‌اند؟ چه می‌خواهند؟ خدای متعال هم که عالم را آفریده است، از این آفرینش عالم چه می‌خواهد؟ هدف چیست؟ آیا خلقت روی حساب است یا نعوذ بالله به گزاف، خلقت ظهور کرده؟ این همه انبیای الهی آمده اند، خون دل خورده‌اند، از غیب گزارشات داده‌اند، باید ببینیم اینها چه هدفی داشته‌اند؟ این همه بزرگان این همه کتاب تدوینی نوشته‌اند، اینها چه می‌خواستند؟ خدای متعال، این کتاب تکوین به این عظمت، لاقل همین عالمی که ما در خدمت او هستیم آسمانها و زمین چه هدفی را در پیش داشته اند؟
تلاقی دو انسان، یکی در غالب زن یکی در غالب مرد، تلاقی ایشان با هم، ارتباط برقرار کردن ایشان، ادر حقیقت برای انشاء صورت انسانی است نه برای اطفاء شهوت حیوانی!

 

مدت زمان: ۰۰:۱۰:۰۴   |   حجم: ۲۹mb   |   فرمت: mp4   |   کیفیت: پایین   |   دانلود

 


 

قسمت دوم مستند نسل پاک

کشت صورت انسانی
خدای متعال در قرآن کریم‌اش به انسان و بخصوص به جناب مادر که عنوان زن در اصطلاح علمی پیدا می‌کند، خطاب می‌کند که: او بعنوان حرث و مزرعه‌ای است که پدر می‌خواهد در این مزرعه و در ابن حرث صورت انسانی کشت کند. ما در عالم هیچ کشتی به عظمت و یه شخصیت کشت صورت انسانس نداریم. ارزش زن در نظام هستی اینست که خدای متعال این توفیق کشت صورت انسانی را در زهدان او و در رحم او قرار داده است.
کار اساسی اینست که پدر و مادر را یعنی دختر و پسری که می‌خواهند ازدواج کنند، که این ازدواجشون زمینه ظهور فرزند را فراهم کند، ما باید آداب را برنامه‌ها را در مورد اونها پیاده کنیم. هنوز این درخت به ثمر ننشسته است باید راجع به تلقیح اون درخت حرف بزنیم، هنوز فرزند بدنیا نیامده است باید فکر کنیم که ما چه مقصودی در این ازدواج داریم.فرزند آینه پدر و مادر است، مادر می‌خواهد ببیند در بارداری این فرزند، پدر ببیند در هنگام انتقال نطفه به رحم اینها چه حالاتی داشته‌اند، این فرزند آینه وجودی آونهاست، اونها را مینمایاند. فرزند بطور کلی تمثل و تجسم حالات پدر و مادر است. ولذا باید پدر و مادر در حال انعقاد نطفه اموری را مراعات بفرمایند، اگر آداب مراعات نشود عیوبی در فرزندان ظاهر می‌شود که این عیبها از ناحیه عدم مراعات پدر و مادر بوجود آمده است. لذا پدر و مادر بسیار باید مراقب اعمال و نیات خود باشند، فرزندان مکتوب پدر و مادرند یعنی پدر و مادر به اذن‌ا… این فرزند را نوشته‌اند.

 

مدت زمان: ۰۰:۱۴:۱۳   |   حجم: ۴۱mb   |   فرمت: mp4   |   کیفیت: پایین   |   دانلود

 


 

قسمت سوم مستند نسل پاک

فاعل حقیقی خداست، اما…
خدای متعال انسان را بر اساس جدول وجودی پدر و مادرش انشاء می‌فرماید و خلق می‌کند. از حضرت آدم که عبور کنیم که مستقیما از خاک با طی شرایطی آفریده شد، فرزندان او، نسل او تا همه ماها بر اساس جدول وجودی پدر و مادر خدای متعال ما را خلق فرموده است.خلق و خوی والدین، اوقات، هیئت و بافت ستارگان، غذای مادر در زمان حمل، کسب پدر برای بدست آوردن غذا، تمام اوصاف روانی جسمانی همه اینها در مزاج طفل اثر می‌گذارند. همچنانکه صورت ظاهری او از مجرای پدر و مادر رنگ می‌گیرد روح فرزند نیز همچنین است. تمام حالات مادر از ناحیه ناف فرزند، از طریق شیر او به فرزندش القا می‌شود. از دامن مریم پاک یک همچون فرزند پاکی بدنیا آمده. اینجا وادی حیوانات نیست هرجور بپرد، هرجور دلش بخواهد، هر شب بخواهد بچه دار شود، با هر حالتی بخواهد بچه‌دار شود، نه خیر اینطوز باشد این دو دریای انسانی که مرج البحرین یلتقیان ستم می‌کنند. باید بر اساس تطابق بین عالم و آدم با علم هماهنگی بفرمایند و بعد از اون تلاقی شون انجان بگیرد.

مدت زمان: ۰۰:۱۲:۰۶   |   حجم: ۳۵mb   |   فرمت: mp4   |   کیفیت: پایین   |   دانلود

 


 

قسمت چهارم مستند نسل پاک

مهمترین رکن ازدواج: زن و مرد
[شرح سفارشات و وصیت حضرت رسول صلی‌ا… علیه و آله به داماد گرانقدر ایشان حضرت امیر المومنین علی علیه السلام / حدیث۱ مجلس۸۴ امالی صدوق] این سفارشات پیامبر به علی علیه‌السلام به منزله برزخی است که بین دو دریای زن و مرد است که تا اینها با هم تلاقی می‌کنند بر اساس تلاقی انسانی باشد تا از زن و مردی مثل امام علی و حضرت فاطمه فرزندانی چون امام حسن و امام حسین بدنیا بیایند و این امر هم اختصاصی به علی و فاطمه سلام‌ا… علیهما ندارد، بلکه مربوط به هر زن و مردی هست که تلاقیشون منجر به تولید نسل و فرزند بشود. سعی کنید زودتر ازدواج کنید لاقل سعی کنید بین سن ۱۸ تا ۲۲ سالگی ازدواج‌هاتون انجام بگیرد. بعد از ازدواج زن ومرد با نظام هستی تطابق بفرمایند با نظام هستی نجنگید. عالم کفر و کافر را تحمل می‌کند، اما ظلم و ظالم را تحمل نمی‌کند. رحم یک موجود زنده را می‌ماند دارای احساس و شعور است، شما اگر به یک موجود زنده‌ای مثلا یک کودکی، یک فردی تلخی کنید تندی کنید حق او را در مقام تعامل ادا نکنید ایشان اوقات تلخ می‌شود، گرفته می‌شود. وقتی دختر جوان ازدواج کرد رحم، حق اوست که با نطفه تلاقی کند و نطفه را بگیرد و بپروراند، حق رحم پروراندن است، حق رحم قابلیت است، حق اونچه را که مرد دارد قابلیت است و اعطا است، اگر او نبخشد و رحم نپذیرد حق این دو ضایع می‌شود و لذا رحم قهر می‌کند.

 

مدت زمان: ۰۰:۰۹:۰۸   |   حجم: ۲۹mb   |   فرمت: mp4   |   کیفیت: پایین   |   دانلود

 


 

قسمت پنجم مستند نسل پاک

دستور العمل تلاقی بین زن و مرد ۱
[شرح سفارشات و وصیت حضرت رسول صلی‌ا… علیه و آله به داماد گرانقدر ایشان حضرت امیر المومنین علی علیه السلام / حدیث۱ مجلس۸۴ امالی صدوق] لطف بفرمایید حدیث اول مجلس ۸۴ امالی شیخ صدوق رضوان‌ا… تعالی علیه را بگیرند. زن ارزش او عظمت او به این است که کارخانه انسان سازی است، اگر بخواهد این هویتش را از دست بدهد می‌شود مثل یکی از این اشیای عالم، خدای متعال زن را بعنوان زوج برای مرد، مرد را بعنوان زوج برای زن آفریده تا نطفه عصاره عالم را مرد تحویل زن بدهد، بعد زن این نطفه عصاره نظام هستی را آدمی از او بسازد که این آدم عالم پیما بشود.

 

مدت زمان: ۰۰:۱۱:۱۴   |   حجم: ۳۳mb   |   فرمت: mp4   |   کیفیت: پایین   |   دانلود

 


 

قسمت ششم مستند نسل پاک

دستور العمل تلاقی بین زن و مرد ۲
[شرح سفارشات و وصیت حضرت رسول صلی‌ا… علیه و آله به داماد گرانقدر ایشان حضرت امیر المومنین علی علیه السلام / حدیث۱ مجلس۸۴ امالی صدوق] پدر و مادر عزیز شما باید عزیز فرزندت را به این حقایق آگاه بفرمایی، جا ی خجالت کشیدن نیست، خاتم انبیا است که به دامادش می فرماید. استدعای من اینست پدر مادر انعقاد نطفه را جدی بگیرید، مشکلاتی را که از ناحیه انعقاد نطفه برای فرزندان پیش بیاید به این راحتی قابل دفع نیست.

 

مدت زمان: ۰۰:۱۴:۱۷   |   حجم: ۴۲mb   |   فرمت: mp4   |   کیفیت: پایین   |   دانلود

 


 

قسمت هفتم مستند نسل پاک

اصل توحید را در مورد تربیت فرزندان در نظر داشته باشید
عزیزان، آقایان خیلی چشم را باید مراقبت کرد، بخصوص در وضو گرفتن که چشم باید باز باشد آب به چشم برسد، ثواب دارد و خودش بحث‌های علمی خوشی هم دارد، اما آب قم برای چشم خوب نیست. ما معمولا بهار که می‌شود سر کوچولوها را می‌تراشیم، این یک نحوه حلق است، این حلق کردن فقط برای منا نیست، موی سر بچه ریشه‌اش محکم می‌شود قوی می‌شود. بعد بعدها ریزش مو پیدا نمی‌کند. اسامی از غیب نظام هستی نازل می‌شود برای افراد اشخاص برای فرزندان، منتها وقتی می‌اید در نشئه طبیعت می‌بینید که به زبان بزرگان اسامی جلوه می‌کند. اگر پدر و مادر خود را تنزل بدهند و در حد فرزندان خود را ببینند، می‌توانند با اونها حشر پیدا کنند.

 

مدت زمان: ۰۰:۱۷:۲۷   |   حجم: ۵۱mb   |   فرمت: mp4   |   کیفیت: پایین   |   دانلود

 


 

 

جهت خرید مستند نسل پاک به همراه جزوه با ما تماس بگیرید

4 دیدگاه برای “مستند نسل پاک

    • تفرید گفته:

      سلام
      درگاه بانکی مشکل داشت رفع شده. تا چند روز آینده امکان خرید وجود داره.
      اگر کتابی سریع نیاز دارید، لطفا ایمیل بزنید یا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *