شرایط و قوانین خدمات فروشگاه کتاب تفرید

مهم‌ترین شرایط حاکم بر ارائه خدمات فروشگاه کتاب تفرید به شرح زیر است. لطفاً در صورتی از خدمات ما استفاده فرمایید که این شرایط مورد پذیرش‌تان است:

  1. برخی از کتاب‌های ارائه شده در سایت کتاب تفرید ممکن است حسب مورد قابل ارسال نباشد و چاپ آنها در انبار ناشر یا موضع اصلی به اتمام رسیده باشد. کتاب تفرید برخی عناوین را در انبار خود موجود داشته و باقی موارد سفارش داده شده را به صورت مستقیم از ناشر، مراکز پخش معتبر و یا همکاران کتابفروش خود تهیه می‌کند، اما در برخی موارد ممکن است کتاب خریداری شده توسط شما به هیچ عنوان توسط شبکه تأمین کتاب تفرید قابل تهیه نباشد.
  2. کتاب تفرید کتاب‌ها و دیگر محصولات عرضه شده را صرفاً بر اساس قیمت تعیین شده توسط ناشر به فروش می‌رساند. ممکن است قیمت کتاب توسط ناشر دچار تغییر شود.
  3. اطلاعات ارائه شده در سایت دعوت به ایجاب است. به دلیل بزرگی بانک اطلاعاتی امکان به روز بودن تمامی کتاب ها در یک لحظه ممکن نیست. ممکن است قیمت و دیگر مشخصات کتاب‌ها توسط عرضه کننده اصلی که ناشر یا مرکز پخش است تغییر پیدا کند. مشتری با ثبت سفارش رضایت خود از این تغییرات را اعلام نموده است.
  4. کتاب تفرید صرفاً کتاب‌های نو را از طریق سایت به فروش می‌رساند و تهیه کتاب‌های دست دوم فقط حضوری امکان پذیر است.
  5. کلیه‌ سفارشات ثبت شده پس از تأیید پرداخت و صدور فاکتور فروش آماده گردیده و ارسال می‌شوند. هیچ سفارشی پیش از تأیید پرداخت ارسال نخواهد شد.
  6. سفارشات، پس از تأیید پرداخت ظرف یک تا چهار روز کاری (پنجشنبه و جمعه روزهای غیرکاری بازار توزیع کتاب هستند ) آماده و ارسال می‌شوند. در موارد خاص ممکن است حسب درخواست مشتری و پذیرش کتاب تفرید، سفارش در همان زمان ثبت ارسال شود.
  7. پس از تأیید پرداخت، یک ایمیل حاوی اطلاعات سفارش به صورت خودکار برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت عدم دریافت این ایمیل باید جهت تأیید پرداخت با بخش پشتیبانی از طریق ایمیل یا تلفن تماس بگیرید.
  8. مسئولیت کتاب تفرید در قبال مشتری تا زمان تحویل بسته به پست است. با توجه به بیمه بودن کلیه بسته‌های ارسالی توسط کتاب تفرید، در صورت عدم دریافت بسته، مسئولیت پیگیری از پست و دریافت خسارت بر عهده مشتری است.
  9. پشتیبانی از لوح فشرده همراه کتاب‌ها و همچنین بسته‌های نرم افزاری بر عهده تولید کننده یا ناشر است. در صورت بروز مشکل کتاب تفرید مسئولیت در این خصوص ندارد، اما تلاش خواهد کرد مشکل مشتری مرتفع گردد.
  10. در صورتیکه تغییر قیمت سفارش برای شما قابل قبول نیست، باید همزمان با ثبت سفارش و تأیید پرداخت، این موضوع را از طریق ایمیل یا تلفن به کتاب تفرید اطلاع دهید. در غیر اینصورت کتاب با قیمت پشت جلد برای شما آماده شده و امکان استرداد سفارش صرفاً با کسر جریمه مربوطه مقدور خواهد بود.
  11. در صورت انصراف مشتری از سفارش تأیید شده (طی چهار روز کاری اول)، چون کتاب به درخواست ایشان تهیه می شود، ۱۵% از مبلغ سفارش کسر گردیده و مابقی به حساب اعتباری مشتری مسترد می‌گردد.
  12. در صورت قابل تهیه نبودن مورد سفارش داده شده، وجه آن عیناً به حساب اعتباری مشتری مسترد می‌گردد. استرداد وجه مشمول هیچ هزینه ای نیست.
  13. پس از ثبت درخواست استرداد وجه توسط مشتری در سیستم، انتقال وجه به طور معمول بین ۱ تا ۳ روز کاری از طریق سیستم پایا بانک ملت انجام شده و شماره پیگیری آن برای مشتری ایمیل می‌شود. مسئولیت واریز وجه به حساب مشتری بر عهده بانک گیرنده وجه بوده و در صورت بروز مشکل، پیگیری موضوع توسط مشتری باید انجام شود.
  14. استرداد وجه به حساب مشتریان صرفاً از طریق سیستم پایا و با استفاده از شماره شبا انجام می‌شود. نام صاحب حساب با نام مشتری در سایت باید تطابق داشته باشد. در صورت ورود اطلاعات اشتباه توسط مشتری در هنگام ثبت درخواست استرداد وجه و به شرط مرجوع شدن وجه به حساب کتاب تفرید، لازم است مجددا با یک شماره شبای صحیح درخواست استرداد وجه ثبت شود.
  15. اطلاعات ارائه شده توسط مشتریان به کتابفروشی تفرید صرفاً برای ارائه خدمات کتاب تفرید مورد استفاده قرار گرفته و تحت هیچ شرایطی در اختیار شخص ثالث قرار نخواهد گرفت.
  16. کتاب تفرید اخبار و اطلاعات خود و شرایط فروش ویژه را به صورت دوره‌ای برای مشتریان ارسال خواهد کرد. در صورت عدم تمایل به دریافت این خبرنامه‌ها موضوع را از طریق ایمیل یا تلفن تماس کتاب تفرید اطلاع دهید.
  17. هنگام ثبت سفارش، طبق قوانین شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، درج کد پستی صحیح اجباری است. در صورت عدم درج کد پستی و یا ناقص بودن آن، مسئولیت عدم دریافت بسته یا برگشت شدن آن بر عهده مشتری بوده و ارسال مجدد مشمول پرداخت مجدد هزینه پستی است.
  18. تمامی ارسال ها از طریق پست سفارشی انجام می شود.
  19. هنگام ارسال بسته پستی، نام، آدرس، کد پستی و تلفن‌های ارائه شده توسط مشتری بر روی پاکت درج می‌شود تا امکان تماس مأمور پست با گیرنده در موارد اضطراری فراهم باشد.
  20. کوپن‌های تخفیف و جوایز ارائه شده به مشتریان فقط در یک سفارش قابل استفاده هستند و در صورت برگشت سفارش به هر دلیل، این مبلغ به مشتری قابل استرداد نخواهد بود.
  21. در صورت وجود مشکل در هر بخش و یا شکایت از پرسنل و یا خدمات کتاب تفرید می‌توانید مستقیماً با مدیر کتابفروشی تفرید ارتباط برقرار کنید:
    • تلفن: ۰۹۳۶۵۲۵۱۱۳۶ (صرفا در ساعات ۹ الی ۱۶ روزهای شنبه تا چهارشنبه )
  22. طرفین این معامله کافیه خیارات خود را لغو می کنند.